ГАРАНТІЯ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ
Адреса, де можна зробити повернення товару: м. Київ, Пр. Степана Бандери 8/16А, ТЦ Декор Сервіс, 2-поверх
Транспортні витрати при поверненні товарів покриваються за рахунок магазину.
Повернення товару здійснюється за умовами законодавства України.

У законодавстві України зазначено дві причини, через які покупець може зробити повернення або обмін купленого ним товару:
• якщо товар не відповідає заявленій виробником якості;
• якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якихось причин не влаштовує покупця.
У Законі України «Про захист прав споживача» у ст.8 говориться, що якщо покупець виявив суттєві недоліки в товарі, які могли виникнути тільки через виробника, то він має повне право вимагати його заміну або повернення своїх грошей. Явними недоліками, якщо спиратися на п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживача», можуть вважатися недоліки, через які товар неможливо використовувати за призначенням. Якщо такий недолік з'явився з вини виробника і після ремонту з'являється знову з незалежних від покупця причин і при цьому наділяється хоча б однією з цих характерних ознак:
• усунення його взагалі неможливе;
• на його усунення потрібно більше двох тижнів;
• він якимось чином змінює товар, що вже не входить до частини договору купівлі.
Якщо буде потрібна перевірка якості товару, то може бути проведена експертиза у спеціальному Сервісному Центрі, у процесі якої перевірятиметься дотримання умов, зазначених у гарантійному талоні, експлуатації товару споживачем. Спираючись на п.4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживача» експертизу можна організувати протягом трьох днів з моменту отримання письмової згоди споживача на проведення такої перевірки. Якщо експертиза покаже, що недоліки, які виникли після передачі товару споживачеві, стали результатом порушення умов використання товару споживачем, збереження чи перевезенні, то споживач зобов'язаний буде оплатити цю експертизу. Якщо ці вимоги не зможуть задовольнити своєчасно, то покупець може попросити замінити бракований товар на такий самий, тільки іншого виробника, обраний ним, відповідно до перегляду ціни та повернення грошей, якщо в цьому виникне потреба. Товар може відрізнятися маркою та моделлю. Якщо проводиться заміна товару з недоліками на товар такого ж виробника та моделі, що змінився в ціні, то перерахунок вартості не роблять. Якщо заміна товару виробляється товар, відповідний якості іншого виробника чи моделі, то перерахунок вартості бракованого товару у разі підвищення його вартості відбувається з його ціни під час обміну, а разі зниження ціни – з його вартості у день купівлі. Прохання покупців щодо повернення грошей повинні задовольнятися того дня, коли вони були пред'явлені, а у разі відсутності можливості повернути гроші – у період трьох днів. Якщо під час розрахунку з'ясовується, що ціна товару зросла, то розрахунок виробляється на даний момент пред'явлених вимог, а разі зниження – на даний момент покупки. Посилаючись на Закон України «Про захист прав споживача» та ст.9 покупець може протягом двох тижнів змінити товар на такий самий:
• якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром чи формами;
• не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводське пакування, пломби та документ купівлі.
Якщо в момент обміну такого ж товару немає, то покупець може:

• купити будь-який інший товар;
• отримати назад свої гроші, витрачені купівлю товару;
• поміняти товар на такий самий, при першому ж його надходженні у продаж.
Під час процедури повернення грошей розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар у день покупки. Ви можете вимагати у продавця свої гроші назад, витрачені на купівлю товару, і він повинен їх повернути того дня, коли були пред'явлені ці вимоги або у разі відсутності можливості повернути всю суму – протягом семи днів і не на день пізніше. Вимоги споживача розглядатимуться лише після пред'явлення товарного чека, який підтверджує купівлю, збереження повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника, на якій має бути штрих-код та заповнений гарантійний талон. У випадках коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов'язаний надати акт (з круглою печаткою), який він повинен отримати в спеціальному Сервісному Центрі. В акті мають бути зазначені «суттєві недоліки» придбаного товару. Ви можете домогтися заміни товару або повернення грошей, тільки якщо дотримуватиметеся всіх умов. Але є причини, через які Вам можуть не поміняти товар або не повернути гроші. Наприклад:
• з дня купівлі товару, який не має недоліків, минуло понад два тижні;
• товар, який не має суттєвих недоліків, але вже не має вигляду нового товару і є якісь дефекти, що виникли з вини покупця;
• під час перевірки якості товару було виявлено факти, що свідчать про спробу розтину, ремонту чи інших порушень;
• відсутність документа, що підтверджує придбання товару, гарантійного талону або повної комплектації товару.
Також варто звернути увагу на те, що згідно з п.3 ст.4 Закону України "Про захист прав споживача" споживач зобов'язаний:
• у випадках, коли не зрозумілі умови використання купленого товару, споживачеві слід звернутися за консультацією до продавця, виробника або іншої особи для консультації з використання;
• використовувати товар за призначенням та не порушувати умов експлуатації, зазначених у документах виробника чи продавця;
• щоб уникнути негативних наслідків використання товару, споживач зобов'язаний дотримуватись заходів безпеки, зазначених у документах виробника або у разі відсутності їх, дотримуватись загальноприйнятих заходів безпеки під час експлуатації товарів цієї категорії.